بازگشت
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
1- کارشناسان خدمات پس از فروش آداشاپ ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
2- علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
3- پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.
در صورت خودداری شما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد آداشاپ در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت فروشگاه آدا در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
پرسش های پرتکرار
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای آداشاپ بوده است و آداشاپ در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
وارد سایت آداشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت