در تاریخ تحویل در صورت پیش بینی تأخیر سفارش، موضوع از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. آداشاپ تلاش خواهد کرد محصول / محصولات مورد نظر شما را ظرف 24 ساعت تأمین کند، درصورت عدم تأمین کالا بعد از 24 ساعت، اقلام در انتظار تأمین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
بازگشت
در صورت بروز تأخیر در تأمین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
در صورت بروز تأخیر در تأمین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
پرسش های پرتکرار
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای آداشاپ بوده است و آداشاپ در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آداشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت