بازگشت

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با آداشاپ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید.

در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، میتوانید سوال خود را از طریق فرم تماس با ما” برای ما ارسال نمایید.

ما سوالات شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن را به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد.

تلفن تماس و فکس: 35535136-041 ، 09031033305 ( پاسخگویی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته )

روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی، آداشاپ هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:

  • ۱۳ فروردین
  • ۱۴ خرداد
  • تاسوعا
  • عاشورا
  • اربعین
  • رحلت حضرت رسول اکرم
  • ۲۲ بهمن

 

دفتر مرکزی:

استان آذربایجان شرقی – شهر تبریز – خیابان امام، سه راه طالقانی، مجتمع کامپیوتری سهند، طبقه زیرزمین، پلاک 84

کدپستی : 5133838488

پرسش های پرتکرار
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آداشاپ بوده است و آداشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آداشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت